10 syytä valita iDiD

10 syytä valita iDiD

iDiD on kotimainen infonäyttöjärjestelmä, jonka avulla voit toteuttaa digitaalista viestintää juuri niin kuin haluat. Hallitset ohjelmistoa itse: sinä päätät mitä, missä, milloin ja kenelle haluat viestiä – iDiD-järjestelmä tekee sen näkyväksi. Kokosimme yhteen 10 erinomaista syytä valita juuri iDiD digitaalisen viestintäsi kumppaniksi!

1 Nopeaa & tehokasta

Infonäytöt ovat äärimmäisen tehokas väline sellaisten asioiden viestimiseen, jotka koskevat useita ihmisiä. Näyttöjen avulla viestiminen onnistuu vaivattomasti suurillekin ihmisjoukoille.

Nopeasti muuttuvissa tilanteissa uusin tieto saadaan välitettyä ihmisille lähes reaaliaikaisesti.

2 Joustavaa & mukautuvaa

Infonäyttöjä voi asentaa melkein minne tahansa – sisälle tai ulos, pimeään tai valoisaan, puhtaaseen tai likaantuvaan tilaan.

Näytön koko, muoto, kirkkaus ja mahdollisten erikoissuojausten tarve voidaan määritellä täsmällisesti sijainnin ja käyttötarkoituksen mukaan, oli kyse sitten 10-tuumaisesta pikkunäytöstä tai monen kymmenen metrin kokoisesta LED-screenistä.

Tampereen ratikassa on iDiD-palvelulla hallinnoitavia infonäyttöjä.

3 Monipuolista & mielikuvituksellista

Infonäytöillä voi esittää melkein minkälaista sisältöä tahansa: ääntä, kuvaa, videota, olosuhdedataa, visualisointeja, verkkosisältöjä, viestintää, mainontaa, opastusta. Vain mielikuvitus on rajana!

Infonäyttö voi olla yhtä lailla tärkeän tiedon välittäjä, viihtyvyyden lisääjä kuin puhtaasti visuaalinen elementti – tai kaikkea näitä.

4 Täsmällistä & oikea-aikaista

Infonäytöillä on helppo tavoittaa juuri oikeat ihmiset juuri oikeassa paikassa juuri oikeaan aikaan. Tässä auttavat iDiD-ohjelmiston hierarkkinen rakenne ja mahdollisuus sisältöjen ajastamiseen.

Kun viestintä on oikea-aikaista ja täsmällisesti kohdennettua, viesti tavoittaa paremmin juuri sen kohderyhmän, jonka sen on tarkoituskin tavoittaa.

5 Tasapuolista & yhteisöllistä

Infonäytöt mahdollistavat tasapuolisemman ja demokraattisemman viestinnän; esimerkiksi yrityksen tai kunnan on helpompi saavuttaa myös sellaiset työntekijät, joiden on vaikea päästä käsiksi yhteiseen tietoon työtilojen luonteen tai työn liikkuvuuden takia.

Näyttöjen avulla voi myös välittää helposti sellaista tietoa, joka on syystä tai toisesta hankalasti saavutettavaa. Tasapuolisempi viestintä lisää yhteisöllisyyttä ja toimii ajatusten ja keskustelun herättäjänä.

Sydänsairaalan sisäisen viestinnän infonäyttö viihdyttää ja luo yhteishenkeä taukohuoneessa.

6 Helppoa & sujuvaa

iDiD on suunniteltu käyttäjän ehdoilla – mahdollisimman helpoksi ja sujuvaksi käyttää. Ohjelmiston hallinta käy lyhyen perehdytyksen jälkeen keneltä tahansa.

Koska ohjelmisto on palvelinpohjainen, sisällön päivittäminen onnistuu missä vain, milloin vain ja millä laitteella vain – kannettavalla tietokoneella, tabletilla tai puhelimella.

7 Muokkautuvaa & mutkatonta

iDiD on integroitavissa kymmeniin erilaisiin viestintä-, resurssienhallinta- ja toiminnanohjausjärjestelmiin. Valmiita malleja on helppo muokata oman käyttötarpeen mukaan.

Pitkä kokemuksemme alalta tarkoittaa, että asiakkaan erityistarpeet integraatioiden ja erilaisten viestinnällisten ratkaisujen suhteen pystytään täyttämään sutjakasti; melkein kaikkeen kun on vuosien varrella ehditty törmätä!

Saamelaismuseo ja luontokeskus Siidan näyttelyssä infonäytöt ovat saumaton osa kokonaisuutta.

8 Selkeää & kehittyvää

iDiD on helppo budjetoida, kiitos selkeän hinnoittelun. Asiakas maksaa ohjelmiston käytöstä vain kuukausimaksun, joka määräytyy näyttöjen lukumäärän mukaan – ei siis lähtömaksua eikä muitakaan piilomaksuja!

Kuukausimaksu sisältää ohjelmiston jatkuvan kehitystyön; uudet integraatiot ja ominaisuudet tulevat lähtökohtaisesti kaikkien asiakkaiden käyttöön automaattisesti ja ilman lisämaksuja.

9 Tuttua & tuettua

iDIDin kanssa et jää yksin. Ongelmatilanteissa asiakasta palvelevat tukinumero, tikettijärjestelmä ja chatti. Tuki ja apu löytyy aina läheltä ja nopeasti; suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

Myös säännölliset koulutukset ovat osa kuukausimaksuun kuuluvaa palvelua. Tunnin peruskoulutuksia järjestetään viikoittain ja aiheeltaan vaihtuvia teemakoulutuksia kahdesti kuussa. Naamamme tulevat siis varmasti tutuiksi!

10 Kotimaista & turvallista

iDiD-näyttöjen asennuksen hoitaa koko Suomen kattava jälleenmyyntiverkosto, joka myös tukee asiakasta ongelmatilanteissa. Apu löytyy aina läheltä, sillä toimittajillamme on asennuskumppanit melkein joka kunnassa.

Kaikki iDiD-järjestelmän hallinnoima data sijaitsee aina Suomessa. Palvelimemme sijaitsevat Viestintäviraston tarkan turvaluokan konesaleissa ympäri maata. Kehitämme ja koettelemme järjestelmämme tietoturvaa säännöllisesti.


 

Autamme sinua onnistumaan, oli viestintähaasteesi millainen tahansa.

Osallistumalla maksuttomaan demoomme pääset tutustumaan iDiDiin ja sen käyttöön. Ilmoittaudu mukaan tästä.

 

Kimmo Arramies

Kimmo Arramies

Markkinointijohtaja