iDiD-kokonaispalvelu mahdollistaa onnistumisesi infonäyttöviestinnässä

iDiD on enemmän kuin infonäyttöjärjestelmä.

iDiD on kokonaisvaltainen palvelu, jossa voit keskittyä olennaiseen: viestintään, markkinointiin ja tiedottamiseen.

Jatkuvasti kehittyvä ja vaivaton sisällönhallinta, laaja koulutuspaletti sekä kiitetty ja vikkelä asiakastukemme auttavat sinua onnistumaan!

Kaiken keskiössä on helppokäyttöinen infonäyttöjen sisällönhallinta 

Mallipohjien avulla brändi-ilmeen mukaisten uusien sisältöjen luominen on iDiDissä vaivatonta. Voit määritellä niin monta mallipohjaa kuin suinkin haluat ja tarvitset. Palveluumme kuuluu myös muutaman valmiin brändinmukaisen mallipohjan luominen, jotta pääset helposti alkuun. 

Kun työskentelet, näet jatkuvasti miltä luomasi sisältö tulee näyttämään infonäytöillä. Julkaisemisen jälkeen ei tule yllätyksiä. 

Me olemme halunneet luoda palvelun, jonka käyttäminen on ilo. Luovuus on rajanasi!

Harvinaisen helppokäyttöinen systeemi, yllätyin positiivisesti!

– iDiD käyttäjäkysely 2024

Teidän takuuhuolto ja asiakastuki on todella laadukas ja toimii nopeasti!

– iDiD käyttäjäkysely 2024

Koulutukset ovat olleet hyviä ja asiantuntevia ja tuote toimii hyvin.

– iDiD käyttäjäkysely 2024

Teiltä vastataan tukipyyntöihin aina ihan ällistyttävän nopeasti. Asiakaspalvelu on myös ystävällistä.

– iDiD käyttäjäkysely 2024

Asiakaspalvelu on aina nopeaa ja koskaan ei ole jäänyt ongelma tai asia ratkaisematta. Teiltä on saatu myös paljon apuja talon oman iDiD-käytön kehittämiseen.

– iDiD käyttäjäkysely 2024

Infotuokiot hyviä, kouluttajat asiantuntijoita, lisää - kiitos!

– iDiD käyttäjäkysely 2024
Kehitysjohtajamme Timo Portimojärvi pitää teknisempiä koulutuksia.

Koulutuksista alkusysäys ja syvempää osaamista

Koulutukset kuuluvat kokonaispalveluun, eikä niistä veloiteta ylimääräistä. 150 koulutusta vuodessa varmistaa, että pääset alkuun ja kehityt infonäyttöjen sisällöntuotannossa. 

Jokaperjantainen peruskäyttökoulutus on kaikille suositeltava lyhyt orientaatio iDiDin käyttöön. Tiivis koulutus antaa heti perusvalmiudet tehdä ja päivittää sisältöjä. 

Tehokäyttäjän työpajan pidämme joka toinen torstai. Siinä pureudumme mallinluoja-tasoisten iDiD-käyttäjien mahdollisuuksiin ja työkaluihin. 

Teemakoulutuksia pidämme monista eri aiheista, esimerkiksi integraatioista ja connectoreista, mallipohjan luomisesta, ajastuksista, kanavista, sekä infonäyttöjen viestinnällisistä mahdollisuuksista. Niissä opit paitsi iDiDin käyttöä, myös infonäyttöviestinnän suunnitelmallista tekemistä.

Kiitetty asiakastuki apunasi monikavanaisesti

Me todella uskomme, että infonäyttöpalvelu on asiakaspalvelua. Vastaamme aina nopeasti yhteydenottoihin.

Asiakkaan käytössä on myös palveluportaali, josta löydät vastauksia kellon ympäri.

Olemme ylpeitä palvelutasostamme! Asiakaspalvelullamme on varsin tasaisesti vuosittain mitattu 95 % tyytyväisyys.

tukityytyväisyys-2023

Kehitys ja ylläpitotyö varmistavat turvallisuuden

iDiD on jatkuvasti kehittyvä palvelu. Uskomme ja tiedämme, että iDiD on jo nyt todella hyvä ja vakaa sisällönhallintajärjestelmä. Taustalla tapahtuu silti paljon jatkuvaa kehitystyötä, jolla pysymme ajan tasalla ja saamme asiakkaillemme uusia hyviä ominaisuuksia käyttöön. Teknisissä ongelmatilanteissa tartumme heti toimeen.