iDiD asiakastuki

Tukisivusto
https://tuki.idid.fi

Sähköposti 
tuki@idid.fi

Puhelin 
+358 10 281 4350
(arkisin klo 9-17)
Meeri on web-kehittäjämme, joka vastaa myös tukipyyntöihin nopeasti ja osaavasti.

Apua ja opastusta

iDiD-infonäyttöpalvelun käyttömaksuun kuuluvat asiakastuki ja koulutus.

Tukitiimimme palvelee arkisin klo 9–17 sähköpostin, chatin ja puhelimen välityksellä suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Puhelun hinta on normaali paikallisverkkomaksu (pvm) tai kotimaisen matkapuhelinoperaattorin hinnaston mukainen matkapuhelinmaksu (mpm).

Pyrimme vastaamaan kaikkiin yhteydenottoihin mahdollisimman ripeästi. Nopein tapa saada apua pulmatilanteessa on täyttää tukipyyntölomake. Täytäthän lomakkeeseen niin paljon tietoja kuin sinulla suinkin on. Se auttaa ratkaisemaan tilanteesi vikkelästi.

Tukisivultamme löydät paljon hyödyllistä tietoa, kuten ajantasaiset käyttöohjeet sekä vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin.

Asiakkaanamme voit lisäksi osallistua maksuttomiin käyttökoulutuksiin, joita järjestämme viikoittain. Suosittelemme jokaista käymään peruskäyttökoulutuksen.

Koulutukset järjestetään pääsääntöisesti etänä Teamsin avulla. Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan.