Mitä lisäarvoa infonäyttö tuo yrityksille?
iDiD – viestintään ja kokemuksen hallintaan
Yrityksillä on paljon erilaisia viestintätarpeita
Joustava, helppokäyttöinen ja monipuolisilla integraatioilla helposti muihin järjestelmiin sovitettava iDiD-infonäyttöpalvelu tarjoaa niihin tehokkaan ratkaisun.
Yritykset hyödyntävät infonäyttöjä työnohjauksen ja sisäisen viestinnän tarpeisiin, parantaen samalla työntekijäkokemusta. Markkinointi- ja asiakasviestintä on myös helppoa ja vaikuttavaa näppärästi päivitettävällä iDiD-infonäyttöpalvelulla.
Useiden toimipaikkojen organisaatiot hyötyvät poikittaisviestintään sopivista kanavista. Tämä tukee täysilaajuista viestintää ja yhdenvertaista työnantajaviestintää.
iDiD rikastaa monen toimialan viestintää
Teollisuus ja tuotanto
- Päivittäisjohtaminen
- Opastaminen
- Tiedottaminen
- Työntekijäkokemus
Viihdepalvelut
- Viihdyttävyys
- Asiakasopastus
- Lisämyynti
- Sisäinen viestintä
Myymälät
- Asiakasviestintä
- Markkinointi
- Lisämyynti
- Jonotuskokemus
Rakentaminen
- Päivittäisjohtaminen
- Tiedottaminen
- Työntekijäkokemus
- Työmaaturvallisuus
HoReCa
- Elämyksellisyys
- Lisämyynti
- Vastuullisuus
- Tuote-esittelyt ja menut
Toimistot
- Sisäinen viestintä
- Kokemuksellisuus
- Opastaminen
- Ajanvaraustieto
Teollisuus ja tuotanto
Työnohjausta ja työntekijäkokemusta
Infonäyttöjä hyödynnetään henkilöstön johtamisessa, opastamisessa ja tiedottamisessa. Integraatioiden avulla tuotantotieto, graafit ja ajankohtaistiedotteet on helppo esittää näytöillä, samoin kuin vuoronvaihdot, tauot ja muut kellotusasiat. Myös hätäviestintä onnistuu.
Sisäisen viestinnän käytössä näytöt tukevat johtamista ja parantavat työntekijäkokemusta. Kun työn liikkuvuuden tai luonteen vuoksi aikaa ei ole paljoa käytössä intranetin ja sähköpostin käyttöön, infonäyttöjen vaikuttavuus korostuu.
Elämys- ja viihdepalvelut
Elämyksellisyyttä ja markkinointia
Elämyspalveluissa infonäytöt ovat tärkeässä asemassa. Näytöt keräävät katseet ja luovat tunnelmaa. Näytöillä voidaan ilahduttaa ja tehdä vaikutus, vahvistaa brändiä ja viihdyttää. Tarjoukset ja markkinointisisältö ovat infonäyttöjen perussisältöjä, mutta myös opastaminen ja tapahtumatiedotus on tehokasta ja intuitiivista näytöillä.
Kokonaisvaltaisissa viihdepalveluissa asiakaskokemus on huomioitu niin, että osa näytöistä ohjaa ja opastaa, osa markkinoi, ja osa viihdyttää ja luo elämyksiä.
Rakentaminen
Päivittäisjohtamista ja sisäistä viestintää
Työmaiden infonäytöillä ohjataan työtä ja informoidaan ajankohtaisasioista. Esimerkiksi eteneminen ja kunkin työpäivän tärkeät nostot tulevat helposti ja huomionarvoisesti esiin näyttöjen avulla. Infonäytöillä voidaan myös esittää vastuullisuusaiheita ja tapaturmatietoja. Johtamisen ja ilmapiirin aiheet ovat myös olennaisia työmaanäyttöjen sisältöjä.
Toimistot
Yksilöitävyyttä ja rikasta kokemusta
Tervetulotoivotukset, ohjaaminen, opastaminen ja vaikkapa ajanvaraustietojen esittäminen onnistuu vaivatta infonäytöillä toimistossa. Integraatiot tuovat lisää tehoa sisäisen viestinnän tarpeisiin. Brändi vahvistuu niin sisäisesti kuin asiakkaillekin visuaalisten näyttöjen avulla.
Yksi erityinen ja kasvava toimiala ovat toimistohotellit ja muut väliaikaiset työtilaratkaisut. Niissä usein korostuu tietysti vaihtuvuus. Infonäyttöjen rooli toimistohotelleissa on ilmapiiriä luova ja elämyksellinen.
Sinä päätät –
mahdollisuudet ovat rajattomat
Me olemme auttaneet lukuisia yrityksiä viestimään paremmin mitä moninaisimmissa tilanteissa. Etenkin suurten yritysten ja tuotantoyritysten tarpeet ovat meille tuttuja ja koemme, että iDiD voi auttaa heitä rutkasti.
Jos haluat nostaa myös teillä viestinnän uudelle tasolle, otathan yhteyttä varaamalla demon.