Hotel & Spa Järvisydän satsaa viestintään
iDiDin avulla Hotel & Spa Järvisydämen asiakasviestintään saatiin kaivattua tehokkuutta ja visuaalisuutta. Avaintekijöitä infonäyttöjärjestelmän valinnassa olivat laadukkuus, helppo päivitettävyys sekä brändin ilmettä toistava sisältö. Nyt matkailijoiden informointi, ohjaus ja opastus onnistuvat vaivatta eri puolilla matkailukeskusta.
Uniikki lomakohde jo 11. polvessa
Hotel & Spa Resort Järvisydän on monipuolisia hotelli-, ravintola- ja kylpyläpalveluita tarjoava lomakeskus. Etelä-Savossa, Linnansaaren kansallispuiston portilla sijaitsevasta lomakohteesta löytyy myös sesongin mukaan vaihtuvia luonto- ja aktiviteettimahdollisuuksia suppailusta joogaan ja norpparetkistä vesijettisafariin.
Vuonna 2020 kotimaiseksi matkakohteeksi valitun elämyshotellin tarinassa on vahvaa historian lehtien havinaa. Kestikievarista alkunsa jo 1600-luvulla saanut matkailutoiminta kulkee edelleen samassa suvussa - nyt jo 11. polvessa. Muutama vuosi sitten ison uudistuksen läpikäynyt uniikki lomakohde on lyhyessä ajassa noussut kotimaisten ja ulkomaisten matkailijoiden suursuosikiksi, joten kävijöitä ja tiedotettavaa riittää.
Jotta tiedottaminen sujuisi jouhevasti ja palvelisi lomakohteen jatkuvasti kasvavaa kävijämäärää mahdollisimman monipuolisesti, tarve infonäytöille oli ilmeinen.
— Etsimme keinoa viestiä asiakkaillemme tehokkaammin ja visuaalisemmin ajankohtaisista asioista sekä tuoda esille mitä kaikkea resortissa voikaan tehdä. iDiDiltä löytyi helppokäyttöinen ja monipuolinen ratkaisu, joka saatiin myös nopeasti käyttöön, kertoo Hotel & Spa Resort Järvisydämen markkinoinnista vastaava Niina Redsven.
Avaintekijöitä infonäyttöjärjestelmän valinnassa olivat laadukkuus, helppo päivitettävyys sekä brändin ilmettä toistava sisältö. iDiDiltä löytyi helppokäyttöinen ja monipuolinen ratkaisu, joka saatiin myös nopeasti käyttöön.
Ideasta toteutukseen ennätysvauhdissa
Tarpeen tiedostamisesta infonäyttöjen käyttöönottoon ei kauaa aikaa kulunut ja pian käytössä oli 8 infonäyttöä sekä hotelli-TV iDiD-infonäyttöjärjestelmällä valjastettuina. Nyt tiedottaminen kylpylän ja ravintoloiden tarjonnasta ja aukioloajoista, tapahtumista, parhaillaan saatavilla olevista aktiviteeteista, tarjouksista ja monesta muusta hoituu vaivattomasti. Luonnollisesti useammalla eri kielellä.
Infonäyttöjen sisällöntuotannon Järvisydämen kolmihenkinen markkinointitiimi on alusta asti ollut tyytyväinen infonäyttöjärjestelmän käytön sujuvuuteen.
— Olemme käyttäneet iDiDia vuodesta 2018. Sisällön päivittäminen ja ajastaminen on vaivatonta ja useamman vuoden jälkeen erilaisia pohjia on jo tosi paljon, jolloin päivittäminen nopeutuu entisestään. Meillä sisältö on aina graafisesti samanlainen, jolloin uuden sisällön tuottaminen on helppoa. Ulkoasun suunnitteluun on hyvä käyttää aluksi aikaa, niin käytössä uuden sisällön tuottaminen on nopeaa ja aina brändin mukaista.
Sisältöön on myös helppo nostaa hyvinkin erilaista sisältöä, videoita tai käyttää vaikka valmiita sesonkipohjia.
Vuosien saatossa infonäyttöjen käyttö Järvisydämessä on lisääntynyt pala kerrallaan. Nykyisin infonäyttöjä löytyy yli kaksikymmentä eri puolilta resorttia. Myös huoneissa olevat televisioiden esittämä hotelli-tv-sisältö tuotetaan iDiDin avulla.
Hotel & Spa Järvisydän & iDiD
- Etelä-Savossa toimiva lomakeskus Järvisydän on vuodesta 2018 lähtien hoitanut asiakasviestinnän iDiDin avulla
- Infonäytöt esittävät vierailijoita kiinnostavaa sisältöä resortin tarjonnasta, aukioloista, tapahtumista, aktiviteeteista ja tarjouksista eri kieliversiot huomioiden
- iDiDiin Järvisydän päätyi järjestelmän laadukkuuden, helpon päivitettävyyden ja brändi-ilmettä toistavan sisällön vuoksi.