Skip to the content

Suomen vanhin yritys

Fiskars valjasti iDiD-järjestelmän kampanjatuotteidensa kansainväliseen markkinointiin. 12 eri maan rautakauppoihin sekä puutarhamyymälöihin sijoitettavien Instore screen -mainosnäyttöjen sisältöjä hallinnoidaan keskitetysti Garden Fiskars Exportin viestinnän toimesta. Maakohtaiset kampanjasisällöt hallinnoidaan maakohtaisten edustajien toimesta joko maa- tai myymäläkohtaisesti. Kaikki iDiDin avulla.

Shop in Shop

Fiskarsille brändättyjä 15,6'' Instore screen -näyttöjä sijoitettiin 12 maahan; Viroon, Latviaan, Liettuaan, Tsekkiin, Romaniaan, Turkkiin, Sloveniaan, Kroatiaan, Bulgariaan, Ukrainaan, Kazakstaniin sekä Valko-Venäjälle.


fiskarsbanner.jpg
fiskarscontent.jpg
Fiskars

Tiistai on nyt demopäivä

Tiesithän, tiistaisin tarjolla tiiviisti tietoverkossa: iDiD-demohetki.