Mihin tarpeisiin infonäyttö on avuksi?
Viestintä on kokemuksen johtamista
Infonäytöt yrityksen omana viestintäkanavana ovat tehokas apu ihan kaikkialle, missä viestittävää on
Työnteon ja kokemuksen johtamisen lisäksi infonäyttöjä voi käyttää viihdyttämiseen ja markkinointiin.
Monikäyttöisyys ja joustavuus tarkoittavat, että etenkin isot organisaatiot hyötyvät valtavasti omasta infonäyttöverkostosta.
iDiD-infonäyttöpalvelun avulla voit viestiä sekä hierarkkisesti että poikittaisesti sisältökanavien avulla ja saada täyden tehon helposti päivitettävästä ja muihin järjestelmiin integraatioilla kytkettävästä viestintäväylästä.
Linjakas johtaminen tarvitsee viestintäkanavia
Sisäisen viestinnän infonäytöillä onnistuu johtaminen, kiittäminen, kannustaminen, sitouttaminen ja osallistaminen.
Tuotantotyössä infonäytöt voivat ohjata työntekoa aivan konkreettisesti juuri siellä, missä työtä tehdään.
Tiedon tekeminen läpinäkyväksi lisää henkilöstön sitoutumista. Haluat myös varmasti, että henkilöstö pysyy ajan tasalla vaivatta, vaikka ei ehtisi käydäkään läpi sähköposteja ja intraa jatkuvasti. Henkilöstöryhmien ja -kerhojen oma tiedottaminen näytöillä lisää yhteishenkeä.
iDiD-infonäyttöpalvelussa voit hyödyntää integraatioita ja tuoda yrityksen muista järjestelmistä tietoa näppärästi esiin siellä, missä tarvitaan. Tämä on erityisen arvokasta sisäisen viestinnän käytössä.
Tee vaikutus asiakkaisiin visuaalisuudella
Asiakasviestinnässä ja markkinoinnissa visuaaliset ja huomiota herättävät infonäytöt opastavat asiakkaita, markkinoivat tuotteita ja palveluja ja viihdyttävät tilanteissa, joissa on odottamista.
Nykyasiakkaat arvostavat hyvää kokemusta ja vastuullisuutta. Näyttöjen avulla on mahdollista tuoda lisätietoa esimerkiksi tuotteiden alkuperästä tai kertoa lisäpalveluista kattavasti ja havainnollistavasti.
Asiakkaat kuluttavat näyttöjen lyhyitä ja visuaalisia viestejä melkein huomaamattaan. Tietojen päivityskin on näppärää ja nopeaa. Tämän vuoksi infonäytöt yleistyvät vauhdikkaasti myymälöissä ja palveluyrityksissä.
Hyvällä infonäyttöviestinnällä jäät mieleen ja täydennät asiakkaan kokonaiselämystä. Kun asiakasviestintätarpeet vielä yhdistää sisäisen viestinnän näyttöihin, saa infonäyttöpalvelusta jo todella vaikuttavaa hyötyä.
Huomioi yritysasiakkaita ja näytä brändisi
Kun asiakkainasi ovat toiset yritykset, hyvän vaikutuksen tekeminen on erityisen tärkeää.
Infonäyttöpalvelun avulla luot innostavaa, sitouttavaa ja vaikuttavaa viestintää helposti. Brändisi näkyy edustus-, vierailu- ja kokoustiloissa huomiotaherättävästi.
Todella suuren vaikutuksen teet näyttämällä myös asiakkaasi ilmettä ja toivottamalla asiakkaasi tervetulleeksi personoiduilla viesteillä. Ajastamalla etukäteen useidenkin asiakaskohtaamisten hallinta joka päivä on vaivatonta.
Infonäytöillä voit kertoa näyttävästi yrityksesi toiminnasta ja vastuullisuuden teemoista sekä tehdä vierailijakokemuksesta vaikuttavan ja vaivattoman.
Varaudu kriisitilanteisiin ja valjasta infonäytöt apuun hädän hetkellä
iDiD-infonäyttöpalvelu mahdollistaa veloituksetta jokaisen näytön hyödyntämisen eri hätätiloissa manuaalisesti laukaisemalla.
Olipa kyse poikkeustilanteesta palvelussa tai tulipalosta, näytöt voivat kertoa, kuinka toimia ja myös rauhoittavat poikkeustilanteessa.
Jokaiselle näytölle voi määrittää hätätilaan oman, räätälöidyn viestin. Hätätilan sattuessa viestit voi nostaa esiin vaikka yhden näytön tarkkuudella. Organisaatiolaajuinen tai toimipistelaajuinen hätätila laukaisee jokaiselle näytölle oman, ennalta laaditun viestin.
Eri hätätiloja ja niiden myötä näyttökohtaisesti kohdistettuja viestejä voi olla juuri niin monta, kuin haluat. Lisämaksusta hätätilan voi laukaista talotekniikan kytkimillä.
Sinä päätät –
iDiD tekee sen näkyväksi
Me olemme auttaneet asiakkaitamme viestimään paremmin mitä erilaisimmissa viestintätarpeissa.
Jos haluat kertoa tarpeistanne ja kuulla ratkaisuistamme, otathan yhteyttä buukkaamalla demon.
Odotamme yhteydenottoasi ilolla!