NoHo luottaa iDiD-palveluun 

NoHo luottaa iDiD-palveluun 

NoHo Partners on hyödyntänyt digital signagea ja iDiDia viestinnässään jo vuodesta 2011 lähtien. Tuolloin ensimmäiset infonäytöt otettiin käyttöön tamperelaisen yökerhon avajaisten yhteydessä. Nykyisin iDiDin käyttö ulottuu suureen osaa konsernin noin kolmestasadasta ravintolasta ympäri maan.  

Nordic Hospitality Partnersin ravintoloissa infonäytöt tarjoavat asiakkaille ajankohtaista ja hyödyllistä tietoa, kuten ruokalistoja, mainoksia, erikoistarjouksia sekä tietoa aukioloajoista ja tapahtumista. Dynaamisilla näytöillä tieto on esillä selkeästi, mikä parantaa asiakkaiden kokemusta ja auttaa heitä tekemään päätöksiä. 

Hanko Sushi Helsingin Forumissa
Hanko Aasia HKI Messukeskus
Hanko Sushi HKI CityCenter
Hanko Sushi Tripla
Hanko Aasia HKI Kauppakeskus Kaari

iDiDilla on myös tärkeä rooli NoHon eri ravintoloiden ja viihdekeskusten brändi-ilmeiden ja markkinoinnin vahvistamisessa. Jokainen konsernin yksittäinen ravintola tai ketju pystyy helposti näyttämään ja toistamaan omaa visuaalista ilmettään sekä markkinoimaan tuotteitaan ja palveluitaan.

iDiD-palvelun avulla infonäyttösisällöt ovat aina helposti päivitettävissä ja muokattavissa, mikä mahdollistaa ajankohtaisen markkinoinnin sekä vikkelät kampanjatoteutukset. 

Keskitetty viestintä ja brändisuunnittelu helpottavat konsernin toimintaa 

Viestintään tehoja tuo myös iDiD-palvelun hierarkkisesti rakennettu hallinnointi. Se mahdollistaa kaikkien konserniin kuuluvien toimipisteiden infonäyttöjen sisällön hallinnoinnin konsernitasolta. Samalla yksittäisen ravintolan oma henkilökunta pystyy täydentämään sisältöjä ravintola- tai näyttökohtaisesti, hyödyntäen keskitetysti tuotettuja brändinmukaisia mallipohjia. NoHo Partnersin oma brändiviestintä onnistuu helposti ja luotettavasti tarvittaessa konserninlaajuisesti.  

Lukuisien eri ravintolabrändien visuaalisuuden ja viestinnän hallinnointi keskitetysti mahdollistaa myös tasalaatuisen graafisen suunnittelun. Brändejä on helppo kehittää ja ylläpitää eheästi, kun ne ovat aina viestinnän hyppysissä. Tämä lisää linjakkuutta ja säästää aikaa suuressa konsernissa, mikä heijastuu positiivisesti koko organisaatioon.

Bistro Rooftop and Terrace Helsingin Messukeskus
Bistro Rooftop and Terrace Helsingin Messukeskus
Cafe Milano Helsingin Messukeskus

 

Mukautuva iDiD 

iDiD on skaalautuva ja joustava palvelu, joka mukautuu tarpeisiin. Konsernin kasvaessa uusien ravintoloiden lisääminen iDiD-palveluun sujuu vaivatta. Uusien käyttäjien mukaanotto ei myöskään aiheuta päänvaivaa, kiitos palveluun kuuluvien maksuttomien käyttäjäkoulutusten ja oman sisäisen osaamisen ja keskitetyn hallinnoinnin. 

Jos näyttöjen määrää, kokoa tai sijaintia on tarve muuttaa esimerkiksi ravintolakonseptien päivittyessä uusiin, onnistuu sekin. iDiD taipuu ongelmitta erilaisiin tarpeisiin, oli kyseessä sitten perinteiset hinnasto-, ikkuna- ja sisäänheittonäytöt tai isommat, näyttävämmät LED-pinnat. 

NoHo Partners & iDiD

  • Nordic Hospitality Partners on suomalainen ravintolakonserni, jolla on yli 2 000 työntekijää ja noin 300 ravintolaa 
  • Toiminut alalla lähes 30 vuotta. Toiminta keskittynyt suurimpiin kaupunkeihin ja vetovoimaisimpiin keskuksiin 
  • Konserniin kuuluvia brändejä ovat muun muassa Hanko Aasia, Viihdemaailma Ilona, Bella Roma ja Friends & Brgrs
  • iDiD käyttö aloitettu vuonna 2011. Nykyisin iDiD-palvelun käyttö kattaa suuren osan konsernin ravintoloista 
  • Viimeisin isompi iDiD-hallintaan liitetty kokonaisuus Helsingin Messukeskus, jossa iDiD-palvelu on käytössä NoHon noin kymmenessä eri ravintolassa ja kahvilassa.