Skip to the content

Aidosti ihmisläheistä käyttäjätukea

 

Asiantunteva, helposti tavoitettava ja hyvin palveleva asiakastuki ei läheskään aina ole itsestäänselvyys. Meille se on sujuvan käyttökokemuksen tarjoamisen ohella yksi tärkeimmistä toimintaamme ohjaavista asioista.

Käsittelemme viikoittain keskimäärin sata sähköistä palvelupyyntöä sekä viitisenkymmentä puhelinsoittoa. Suuri osa yhteydenotoista koskee uusien käyttäjätunnusten luomista. Lisäksi neuvomme ja opastamme asiakkaita järjestelmän käyttöön liittyvissä erilaisissa arkipäiväisissä asioissa.

Mittaamme käyttäjätuen asiakastyytyväisyyttä jokaisen sähköisen palvelutapahtuman jälkeen. Näin pystymme viipymättä reagoimaan mahdollisiin esille nouseviin kehityskohteisiin. Samalla asiakkaalla on mahdollisuus jättää meille sanallista palautetta.

Emmekä olekaan ihan eilisen teeren poikasia hyvin palvelevan käyttäjätuen saralla. Edellisinä neljänä vuonna olemme aina yltäneet yli 94% kokonaistyytyväisyyteen. Nyt viides vuosi eli 2021 antoi meille luvuksi enemmän kuin mainion 96% – aivan huikeaa!

  



Nopeaa ja ystävällistä

Saamissamme sanallisissa palautteissa painottuvat tuen ripeys ja ystävällisyys. Tässä muutamia vastauksia:

”Nopea, hyvä ja asiallinen palvelu.”
”Nopea ja ystävällinen palvelu.”
”Toiminta ja asian ratkaisu erinomaisen nopeaa!”
”Homma toimii 😊
”Nopea, asiantunteva ja ystävällinen palvelu.”
”Erittäin nopea palvelu ja hyvät ohjeet tukisivuilla!”

 

Tavoitteenamme on pitää tukipalvelut nopeana, ystävällisenä ja asiantuntevana myös jatkossa. Asiakasmäärien kasvaessa vuosi vuodelta kehitämme myös tukipalveluitamme. Konkreettisesti tukeen satsaaminen näkyy muun muassa maksuttomien koulutusten lukumäärän lisäämisenä sekä uusina koulutuksina.

Viime vuoden lopulla uuden CRM-järjestelmän myötä uudistettu tukiportaali ohjeineen sekä uusi chattibotti ovat myös saaneet hyvän vastaanoton. Jännityksellä jäämme seuraamaan muutosten vaikutusta käyttäjätuen tyytyväisyysprosentin kehitykseen.

 

 

 

 

 

Erittäin nopea palvelu ja hyvät ohjeet tukisivuilla!

Toiminta ja asian ratkaisu erinomaisen nopeaa!

Nopea, asiantunteva ja ystävällinen palvelu.

Uudet julkaisut

Toteutuksia

Tampereen seudun ammattiopisto Tredu

- Ammattitaitoista infonäyttöviestintää

Tampereen seudun ammattiopisto Tredu

Tampereen kaupunki

- Monipuolista viestintää Tampereella

Tampereen kaupunki

Glaston Oyj

- Kansainvälistä viestintää

Glaston Oyj
Katso lisää

iDiD digital signage

Haarlankatu 4 A
33230 Tampere

010 281 4350
info@idid.fi

Osallistu demotiistaihin

Maksuton 20 minuutin demo tarjoaa kattavan tietopaketin infonäytöistä, niiden eduista sekä iDiD-infonäyttöjärjestelmän esittelyn.