Skip to the content

Asiakastyytyväisyys vuonna 2018

Takana on jälleen yksi mahtava vuosi, jonka aikana meillä oli ilo työskennellä upeiden asiakkaidemme ja yhteistyökumppaneidemme kanssa.

Koska arvostamme käyttäjiemme mielipidettä, pyydämme heiltä ajoittain palautetta erillisten palautekampanjoiden avulla mutta myös jatkuvasti tukisivustomme kautta osana päivittäistä työtämme. Näin voimme helposti seurata asiakastyytyväisyyttä ja saada palautetta lähestulkoon reaaliajassa. Vuoden 2018 aikana tukeemme yhteydessä olleista asiakkaista 95 % olikin tyytyväisiä (todella tyytyväisiä 72 %, tyytyväisiä 23 %) saamaansa palveluun.

Nopean ja asiantuntevan asiakastuen lisäksi olemme sitoutuneet jatkuvaan tuotekehitykseen, joista molempia pyrimme edelleen kehittämään vuoden 2019 aikana. Nyt alkavana vuonna parannamme palveluamme entisestään esimerkiksi tarjoamalla koulutuksia aiempaa tiheämpään tahtiin. Tutustu kevään koulutuskalenteriimme täällä ja ilmoittaudu mukaan. Huomaa myös kuukausittaiset teemakoulutuksemme, joista tottuneetkin päivittäjät voivat saada inspiraatiota ja käteviä käyttövinkkejä infonäyttöviestintää varten!

Kiitos vielä kerran kaikille asiakkaillemme ja yhteistyökumppaneillemme vuodesta 2018! Odotamme jo innolla, mitä kaikkea uutta vuosi 2019 tuokaan tullessaan! Onko sinulla palautetta tai kehitysideoita heti vuoden alkuun? Ota yhteyttä!

Yritys 0 Kommentit
comments powered by Disqus

Uutiset

Toteutuksia

Nordic Hospitality Partners

- Elämyksiä ympäri Suomen

Nordic Hospitality Partners

Tampereen kaupunki

- Monipuolista viestintää Tampereella

Tampereen kaupunki

Omnia Espoo

- Espoon seudun koulutuskuntayhtymä Omnia

Omnia Espoo
Katso lisää

iDiD digital signage

Haarlankatu 4 A
33230 Tampere

010 281 4350
info@idid.fi

Tiistai on nyt demopäivä

Tiesithän, tiistaisin tarjolla tiiviisti tietoverkossa: iDiD-demohetki.