Luonnollista näyttöviestintää
Luomusta ja lähiruuasta lumoutunut ekokauppaketju Ruohonjuuri tarjoaa luonnonläheisiä tuotteita ja asiantuntevaa palvelua kymmenessä liikkeessä ympäri Suomea.
Kuinka mainostaa yhtenäisesti alati laajenevassa ketjussa?
Suurilla LED- ja ikkunanäytöillä monet esiin nostetut tuotteet saavat ansaisemaansa näkyvyyttä ja kirkkaat kuvat täydentävät informatiivisia tekstejä ja houkuttelevat sisään kokeilemaan ja maistelemaan. Yhteisten pohjien ansiosta visuaalinen ilme on yhtenäinen läpi koko ketjun ja uusien kauppojen auetessa näyttöjä on helppoa lisätä järjestelmään.
Muita samanlaisia
- Lupsakkata

- Sisäistä viestintää

- Parempaa palvelua

- Turvallisuutesi asialla

- Pitkälle tulevaisuuteen
