Miksi kannattaa hankkia infonäyttöpalvelu?
Miksi tarvitset infonäyttöjä?
Digital signage, eli infonäyttöviestintä, on nykyaikaa. Löydät infonäyttöjä kaikkialta missä kuljet. Ne toimivat, koska ihmiset katsovat mielellään liikkuvaa kuvaa ja näyttöjä.
Infonäyttöjen monipuoliset viestintämahdollisuudet sisäisen viestinnän, markkinoinnin, asiakasviestinnän, tilaohjauksen, elämyksellisyyden ja hätäviestinnän osalta tekevät kokonaisviestinnän valttikortin.
Parhaimmillaan infonäyttöpalvelu tarjoaa organisaatiolle oman viestintäkanavan, joka toimii kaikkiin viestintätarpeisiin ja on täysin omissa käsissä. Infonäytöt toimivat niin sisäisesti kuin markkinointitarkoituksiinkin ja auttavat sinua johtamaan linjakkaasti.

Infonäytöt hyödyttävät kaikkia osapuolia

Viestintäedut
-
-
- Helppo päivitettävyys
- Nopea sisällön vaihtaminen
- Ajastukset
- Räätälöitävyys
-

Työntekijäkokemus
-
-
- Samanmukaiset viestit kaikille
- Sitoutuminen
- Osallistaminen
- Vaivaton kuluttaa
-

Asiakkaan hyödyt
-
-
- Huomioarvo ja intuitiivisuus
- Viihdyttävyys
- Kokemuksellisuus
- Muistettavuus
-
Hieman dataa markkinatutkimuksista
Huomioarvo

63 % kuluttajista huomaa infonäyttöjen viestit. Verrokkina 57 % huomaa aikakausilehtien, 56 % TV:n ja 47 % internetin viestit.
Houkuttelevuus

80 % kuluttajista menee liikkeeseen kiinnostavan infonäyttösisällön houkuttelemana.
Ostokokemus

90 % kuluttajista uskoo, että liikkeessä sijaitsevat infonäytöt nopeuttaisivat heidän ostosten tekemistä ja lisäisivät ostomukavuutta
Lue lisää bloggauksestamme
Valitettavasti infonäyttöviestintää on tutkittu vielä varsin vähän – etenkin Suomessa. Jotain voi kuitenkin päätellä myös kaupallisista tutkimuksista.
Voit lukea lisää infonäyttöjen eduista yhdysvaltalaisten kuluttaja- ja markkinatutkimusten valossa blogistamme. Viestinnän asiantuntijamme Sofia Rinskoi avaa tutkimusten tuloksia ja pohtii mitä ne käytännössä tarkoittavat.