Miksi kannattaa hankkia infonäyttöpalvelu?

Miksi tarvitset infonäyttöjä?

Digital signage, eli infonäyttö ja sillä viestintä, on nykyaikaa

Löydät infonäyttöjä kaikkialta missä kuljet. Ne toimivat, koska ihmiset katsovat mielellään liikkuvaa kuvaa ja näyttöjä.

Kokonaisviestinnän valttikortti

Infonäyttöjen monipuoliset viestintämahdollisuudet sisäisen viestinnän, markkinoinnin, asiakasviestinnän, tilaohjauksen, elämyksellisyyden ja hätäviestinnän osalta tekevät kokonaisviestinnän valttikortin.

Vaikuttavan johtamisen ja kokemuksen kanava

Parhaimmillaan infonäyttöpalvelu tarjoaa organisaatiolle oman viestintäkanavan, joka toimii kaikkiin viestintätarpeisiin ja on täysin omissa käsissä. Infonäytöt toimivat niin sisäisesti kuin markkinointitarkoituksiinkin ja auttavat sinua johtamaan linjakkaasti. 

Web-kehittäjämme Meeri hymyilee iDiDin toimiston oman infonäytön edessä.

Infonäyttö hyödyttää kaikkia osapuolia

ViestEdut2-icon

Viestintäedut

      • Helppo päivitettävyys
      • Nopea sisällön vaihtaminen
      • Ajastukset
      • Räätälöitävyys

TyonKok-icon

Työntekijäkokemus

      • Samanmukaiset viestit kaikille
      • Sitoutuminen
      • Osallistaminen
      • Vaivaton kuluttaa
Kuluttaja-icon

Asiakkaan hyödyt

      • Huomioarvo ja intuitiivisuus
      • Viihdyttävyys
      • Kokemuksellisuus
      • Muistettavuus

Dataa infonäyttöjen markkinatutkimuksista

Huomioarvo

graafi-huomiovaro

63 % kuluttajista huomaa infonäyttöjen viestit. Verrokkina 57 % huomaa aikakausilehtien, 56 % TV:n ja 47 % internetin viestit. 

Houkuttelevuus

graafi-houkuttelu

 80 % kuluttajista menee liikkeeseen kiinnostavan infonäyttösisällön houkuttelemana.

Ostokokemus

graafi-ostomukavuus

90 % kuluttajista uskoo, että liikkeessä sijaitsevat infonäytöt nopeuttaisivat heidän ostosten tekemistä ja lisäisivät ostomukavuutta

Lue lisää bloggauksestamme

Valitettavasti infonäyttöviestintää on tutkittu vielä varsin vähän – etenkin Suomessa. Jotain voi kuitenkin päätellä myös kaupallisista tutkimuksista.

Voit lukea lisää infonäyttöjen eduista yhdysvaltalaisten kuluttaja- ja markkinatutkimusten valossa blogistamme. Viestinnän asiantuntijamme Sofia Rinskoi avaa tutkimusten tuloksia ja pohtii mitä ne käytännössä tarkoittavat.