iDiD-infonäyttöpalvelun asiakastoteutuksia

Messukeskuksen ravintolat luottavat iDiD-palveluun

Kirjoittanut Kimmo Arramies | 26.4.2024 12:52

 

Suomen suurimman messu-, kokous- ja kongressikeskuksen ravintolatarjonta uudistui loppuvuodesta 2023. Osa uusista tulokkaista on tuttuja ketjuja, osa uudempia tulokkaita. Yhteistä uusille toimijoille on, että aloittaessaan toimintansa Messukeskuksessa ne ryhtyivät käyttämään iDiD-palvelua infonäyttöviestinnässään. 

 

Helsingin Messukeskuksesta löytyvät muun muassa seuraavat ravintolat ja kahvilat:

  • Friends & Brgrs
  • Hanko Aasia
  • Rooftop Bistro & Cafe
  • Paddington Pub
  • Café Milano
  • Café Trio
  • Café Solo
  • Fair Buffet by Pihka
  • Paddington
  • Wining

iDiDin avulla ravintoloiden infonäytöt tarjoavat asiakkaille ajankohtaista ja hyödyllistä tietoa, kuten ruokalistoja, mainoksia, erikoistarjouksia sekä tietoa aukioloajoista ja tapahtumista.

Sisältöjen muokkaaminen ja uusien luominen tapahtuu ripeästi ja vaivattomasti ravintola- tai näyttökohtaisesti. Valmiit brändinmukaiset mallipohjat helpottavat uusien sisältöjen luomista ja varmistavat, että viestintä on aina yhtenäistä ja houkuttelevaa.

Mukautuva iDiD

Dynaamisilla näytöillä tieto on esillä selkeästi, mikä parantaa asiakkaiden kokemusta ja auttaa heitä tekemään päätöksiä. iDiD-palvelun avulla infonäyttösisällöt ovat aina helposti päivitettävissä ja muokattavissa, mikä mahdollistaa ajankohtaisen markkinoinnin sekä vikkelät kampanjatoteutukset.

iDiDilla on tärkeä rooli myös Messukeskuksen ravintoloiden ja kahviloiden brändi-ilmeiden ja markkinoinnin vahvistamisessa. Jokainen yksittäinen ravintola tai kahvila pystyy helposti näyttämään ja toistamaan omaa visuaalista ilmettään markkinoidessaan tuotteitaan ja palveluitaan.

 

Uusien käyttäjien mukaanotto ei myöskään aiheuta päänvaivaa, kiitos palveluun kuuluvien maksuttomien käyttäjäkoulutusten ja oman sisäisen osaamisen ja keskitetyn hallinnoinnin.

Jos ravintolakonseptit muuttuvat ja näyttöjen määrää, kokoa tai sijaintia on tarpeen säätää, iDiD-palvelu tarjoaa joustavuutta ja helppoutta tähänkin tarpeeseen. Olipa kyseessä sitten perinteiset hinnastonäytöt, ikkunanäytöt, sisäänheittonäytöt tai suuremmat ja näyttävämmät LED-näytöt, iDiD sopeutuu vaivattomasti erilaisiin tarpeisiin. Näin ravintoloiden viestintä ja markkinointi voidaan pitää ajan tasalla ja houkuttelevana kaikissa tilanteissa.

Helsingin Messukeskuksen ravintolat & iDiD

  • Helsingin Messukeskuksessa toimii lähes kaksikymmentä ravintolaa ja kahvilaa
  • Messukeskuksen ravintolatoimijan vaihtuessa uuteen ravintolat ottivat käyttöön iDiD-palvelun, jota toimija on hyödyntänyt viestinnässään vuodesta 2011 lähtien
  • Ravintolapalveluiden käyttämät infonäytöt tavoittavat tapahtumapäivinä tuhansia messukävijöitä ja näytteilleasettajia.
  • Ravintoloiden ja kahviloiden infonäytöt toistavat haluttua brändi-ilmettä ja ovat aina helposti päivitettävissä ja muokattavissa.