Infonäyttöviestintä parantaa työntekijäkokemusta, sillä se tavoittaa myös ne, jotka eivät päivittäin työskentele tietokoneiden äärellä. Avantilla tärkein kohderyhmä on oma tuotannon väki.
— Tehdasympäristössä kuulee usein arvostelua siitä, ettei tieto kulje eikä tavoita työntekijöitä. Meillä iDiD tuo tiedon ihmisten nähtäville yhdellä napin painalluksella ilman ilmoitustaulurumbaa. iDiDilla tiedon jakaminen on hyvin helppoa, kuvaa tuotantojohtaja Saku Vastamäki.
Tehtaan infonäytöillä jaetaan tietoa muun muassa tuotantomääristä, asetetuista tavoitteista ja saavutetuista palkkioista. Lisäksi niillä muistutetaan turvallisista käytännöistä ja työohjeista, kerrotaan auditointien tuloksista sekä nostetaan esiin työterveyteen ja -hyvinvointiin liittyviä asioita.
Avant Tecnolla tuotannon infonäytöt tavoittavat siellä, missä työ tehdään.
Tehdasympäristössä kuulee usein valitettavan siitä, ettei tieto kulje eikä tavoita työntekijöitä. Meillä iDiD tuo tiedon ihmisten nähtäville yhdellä napin painalluksella ilman ilmoitustaulurumbaa.
Näytöt toimivat myös väylänä IT-osaston ajankohtaisille tiedotteille ja muulle päivittäistä työntekoa koskevalle viestinnälle. Kun tieto on helposti nähtävissä siellä, missä työ tapahtuu, se myös tavoittaa.
— iDiDin käyttö helpottaa omaa työtä, sillä nyt saamme jaettua tarvittavan tiedon niille näytöille, jota se koskee. Tieto saavuttaa isolla tehdasalueellamme nopeasti, helposti ja varmasti, Saku jatkaa.
Ennen iDiDia Avantilla oli käytössään infonäyttöjärjestelmä, joka ei kuitenkaan vastannut odotuksia.
— Halusimme modernin, pilvipohjaisen kokonaisuuden, jonka avulla voimme keskittyä olennaiseen. iDiD kehittää ja tukee järjestelmää jatkuvasti, ja me voimme luottaa sen toimivuuteen, kertoo tietohallintojohtaja Jari Heininen.
iDiDin vahvuudet ovat ehdottomasti käyttöliittymän helppous, käyttäjätuki ja palvelun henkilökohtaisuus.
Yhteistyö on ollut joustavaa ja kasvuun mukautuvaa. iDiDin käyttöönoton jälkeen Avant Tecno rakensi koko maan kattavan Avant Center -myymäläverkoston. Lisänäyttöjen hankinta ja palvelun käytön laajennus kävivät sujuvasti.
— Kokemukset ovat olleet monella tavalla hyviä, ja yhteistyötä on tarkoitus jatkaa, Jari kiteyttää.
Pääkäyttäjä Kaisa Kunnari kiittelee erityisesti käytön helppoutta, tukea ja palvelun henkilökohtaisuutta.
— iDiDin käyttöliittymä on erittäin intuitiivinen. Uusien käyttäjien mukaan ottaminen on helppoa, vaikka heillä ei teknistä taustaa olisikaan. iDiD-palvelu on moderni ja skaalautuu erinomaisesti meidän laajaan teknologiaympäristöömme.
— iDiDin vahvuudet ovat ehdottomasti käyttöliittymän helppous, käyttäjätuki ja palvelun henkilökohtaisuus, Kaisa jatkaa.
Infonäyttöviestintää voi hyödyntää tuotannon ja toimiston lisäksi asiakastiloissa. Kuva Avant Tecnon Ylöjärven myymälästä.
Vaikka pääpaino iDiDin käytössä on sisäisessä viestinnässä tuotannon työntekijöiden tavoittamisessa, infonäytöt tukevat myös toimistojen ja myymälöiden viestintää. Tarpeen mukaan niitä hyödynnetään lisäksi tapahtumissa ja messuilla.
— iDiDista tekee hienon se, että helppokäyttöisyydestä huolimatta voimme luoda hyvin vaikuttavaa sisältöä eri kohderyhmät huomioiden, kertoo Jenni Hantula Avantin markkinoinnista.
Avantin valmistamat pienkuormaajat ovat tunnettuja helppokäyttöisyydestään, monipuolisuudestaan ja luotettavuudestaan. Samat vahvuudet pätevät myös iDiD-palveluun.
— iDiD tuo ison lisäarvon sitä kautta, että tieto on helposti ja reaaliaikaisesti päivitettävissä. Ja kuten vanha sanonta ’kuva puhuu enemmän kuin tuhat sanaa’ kuuluu, pitää se meillä hyvin paikkansa, kertoo Jenni.
— Suosittelen iDiDia kaikille, jotka haluavat kehittää viestintäänsä helppokäyttöisellä ja toimivalla ratkaisulla!
iDiDista tekee hienon se, että helppokäyttöisyydestä huolimatta voimme luoda hyvin vaikuttavaa sisältöä eri kohderyhmät huomioiden.