Tämä sivusto käyttää sivuston toimintaan liittyviä pakollisia evästeitä sekä antamasi suostumuksen mukaan, käyttäjäkokemuksen parantamiseen ja tilastointiin liityviä evästeitä. Lisätietoa tietosuojakäytännöistä.
Enemmän kuin huvipuisto!
Useana vuonna Suomen parhaaksi vapaa-ajan keskukseksi valittu Tampereen Särkänniemi siirtyi asiakasviestinnässään iDiD-aikaan.
Kesällä 2015 aloitettu asiakasviestinnän digitalisointi keskittyi ensimmäisessä vaiheessa ennen kaikkea opastukseen sekä markkinointiin. Jo vanhentunut infonäyttöjärjestelmä päivitettiin huolellisten tarvekartoitusten jälkeen iDiD-järjestelmään.
Infonäyttöjä sijoitettiin ensimmäisessä vaiheessa Näsinneulan aulaan, delfinaarioon sekä huvipuiston ravintolakohteisiin. Seuraavien vuosien aikana käyttö on laajentunut; niin kahvila- ja ravintolakohteet kuin myymälät sekä uutuuslaitteet ovat saaneet viestinnänsä ja markkinointinsa lisäksi iDiD-näyttöjä pienistä näytöistä isoihin LED-seinäkkeisiin.
Krista Tuli, markkinointisuunnittelijaOlemme olleet oikein tyytyväisiä iDiD-näyttöjen hallintajärjestelmään. Etähallinta mahdollistaa mainosten päivittämisen vaikka kotoa käsin, ja järjestelmän joustavuus esimerkiksi sisältöjen näyttöajan suhteen helpottaa haluttujen viestien kohdentamista oikeaan aikaan ja oikeille asiakkaille. Myös teknistä tukea on saatu aina tarvittaessa helposti ja nopeasti.
Muita samanlaisia
- Jäsenliikkeiden yhteinen markkinointikanava

- Perinteitä kunnioittaen

- Liikuteltavaa mainontaa

Kangasalan kaupunki, Visit Kangasala
- Matkailijainfo
