Palauteporukan sisäistä viestintää
HappyOrNot, kotimainen palveluntarjoaja, jonka hymynaamojen avulla kerätään palautetta asiakkailta, työntekijöiltä tai vaikkapa matkustajilta, tietää, kuinka tärkeää informaationkulku ja -esittäminen on. Helppokäyttöisyyteen ja pirteään visuaaliseen ilmeeseen mieltynyt yhtiö kaipasikin nopeaa ja helppoa tapaa toteuttaa sisäistä viestintäänsä eri puolilla maailmaa.
Viestintää kahdella mantereella
iDiD tarjosi täydellisen ratkaisun helppoon, hyvännäköiseen ja yhtenäiseen viestintään useissa toimipisteissä. Uutiskirjeet, säätiedotteet ja muut ajankohtaiset asiat on nyt helppoa ajastaa ja päivittää iDiDin avulla koko yhtiön laajuisesti. Pirteiden mallipohjien värittämät sisällöt varmistavat, että hymynaamoja nähdään toimistoilla muuallakin kuin palautelaitteissa. Projekti toteutettiin yhteistyössä kumppanimme Tampereen Puhelimen kanssa.
Muita samanlaisia
- Sisäistä viestintää

Nokian kaupunki, Nokian Vesi Oy
- Sisäinen viestintäkanava

- Forming Success

- Teräksenlujaa viestintää

- Suomalainen perheyritys
