Skip to the content

Palauteporukan sisäistä viestintää

HappyOrNot, kotimainen palveluntarjoaja, jonka hymynaamojen avulla kerätään palautetta asiakkailta, työntekijöiltä tai vaikkapa matkustajilta, tietää, kuinka tärkeää informaationkulku ja -esittäminen on. Helppokäyttöisyyteen ja pirteään visuaaliseen ilmeeseen mieltynyt yhtiö kaipasikin nopeaa ja helppoa tapaa toteuttaa sisäistä viestintäänsä eri puolilla maailmaa.

Viestintää kahdella mantereella

iDiD tarjosi täydellisen ratkaisun helppoon, hyvännäköiseen ja yhtenäiseen viestintään useissa toimipisteissä. Uutiskirjeet, säätiedotteet ja muut ajankohtaiset asiat on nyt helppoa ajastaa ja päivittää iDiDin avulla koko yhtiön laajuisesti. Pirteiden mallipohjien värittämät sisällöt varmistavat, että hymynaamoja nähdään toimistoilla muuallakin kuin palautelaitteissa. Projekti toteutettiin yhteistyössä kumppanimme Tampereen Puhelimen kanssa.


happyornotcase2.jpg
happyornotcase.jpg
HappyOrNot
HappyOrNot - HappyOrNot Americas Inc
HappyOrNot - HappyOrNot Amsterdam

Tiistai on nyt demopäivä

Tiesithän, tiistaisin tarjolla tiiviisti tietoverkossa: iDiD-demohetki.