Haarlankatu 4 A
33230 Tampere
010 281 4350
info@idid.fi
Vaikka infonäyttöviestintä on pitkälle visuaalista, asiakkaitamme kuuntelemme jatkuvasti tarkalla korvalla. Tyytyväiset asiakkaat ja pysyvät asiakassuhteet ovat toimintamme perusta, johon tähtäämme kaikessa tekemisessämme.
Yrityksen toiminnan alkumetreiltä asti asiakkaille on haluttu taata iDiD hallinnan sujuva käyttökokemus. Sen ehdoilla iDiDia onkin kehitetty jo yli 15 vuotta. Jatkuvalla tuotekehityksellä takaamme, että muuttuvat asiakastarpeet tulevat joustavasti huomioiduiksi. Palvelumme perustuu tulevaisuudessakin käyttäjäkokemukseen sekä modernin teknologian hyödyntämiseen ratkaistessamme asiakkaidemme viestinnän ja markkinoinnin haasteita.
Asiakastyytyväisyyteen olemme järjestelmän käyttäjäystävällisyyden lisäksi panostaneet tarjoamalla pitkäjänteisesti kattavaa, asiantuntevaa ja hyvin palvelevaa käyttäjätukea.
Käyttäjätuen asiakastyytyväisyyttä mittaamme päivittäin, jolloin nopea reagointi mahdollisiin kehityskohteisiin onnistuu viiveettä. Aiempina kolmena mittausvuotena tukeen yhteydessä olleiden kokonaistyytyväisyys on ollut tasolla 94-96%. Viime vuosi ei tehnyt tähän poikkeusta, vaan entisestään kasvanut käyttäjäkunta arvioi nytkin olleensa joko erittäin tyytyväisiä (78%) tai tyytyväisiä (17%) saamaansa palveluun. Kokonaistyytyväisyydeksi saimme täten jälleen ilahduttavan 95%.
Kysyttäessä, kuinka todennäköisesti asiakkaamme suosittelisivat iDiDia muille, reilusti yli puolet antoivat arvosanan 9 tai 10, ja peräti 93% vastaajista vähintään 7 asteikolla 0 - 10.
Viime vuoden lopulla mittasimme vielä erillisellä kyselyllä asiakkaiden tyytyväisyyttä iDiD hallintaan ja käyttäjätukeen. Mittausten tulokset viestivät vahvasti onnistumisista sekä käyttökokemuksen että tukipalvelujen osalta.
Suomalaiset ovat tunnetusti huonoja antamaan palautetta ja ilahduttavaa oli lukea myös vapaata palautetta kyselymme tiimoilta. Alle olemme koonneet muutamia poimintoja iDiD käyttäjien antamasta palautteesta. Tästä on hyvä jatkaa vuotta 2021 eteenpäin.
Tyytyväiset asiakkaat ja pysyvät asiakassuhteet ovat toimintamme perusta, johon tähtäämme kaikessa tekemisessämme.
- Monipuolista viestintää Tampereella
- Matkailijan paras ystävä
- Kansainvälistä viestintää
Haarlankatu 4 A
33230 Tampere
010 281 4350
info@idid.fi
Tiesithän, tiistaisin tarjolla tiiviisti tietoverkossa: iDiD-demohetki.