Skip to the content

Tyytyväisiä asiakkaita

Asiakaspalvelu kohdillaan

Meille iDiD-tiimiläisille on sydämen asia olla asiakkaidemme tavoitettavissa, silloin kun ja siellä missä meitä tarvitaan. Infonäyttöjen päätehtävä on tehdä tiedonkulusta helpompaa, joten jos käyttäjästä tuntuu, että sormi menee suuhun tai kertauskurssille olisi tarvetta, olemme ilolla apuna. Sähköpostin, puhelimen ja chatin välityksellä. Tavoitettavuus on palvelussa kuitenkin vasta ensimmäinen askel, sen lisäksi tuen täytyy olla tehokasta, hyödyllistä ja ystävällistä. Jokainen näistä asiakaspalvelun painopisteistä on meille arvokas, joten olemmekin iloisia ja ylpeitä saadessamme raportoida asiakastyytyväisyystuloksia: Vuoden 2017 aikana tukeemme yhteydessä olleista vastaajista yhteensä jopa 96 % oli todella tyytyväisiä (74 %) tai tyytyväisiä (22 %) saamaansa palveluun.

Kiitos kaikille asiakkaillemme! Vuonna 2018 pyrimme palvelemaan vähintään yhtä hyvin ja parantamaan tavoitettavuuttamme ja palveluamme entisestään. Haluaisitko antaa palautetta tai kysyä lisää? Ota yhteyttä!

Yritys, iDiD-ohjelmisto

Tiistai on nyt demopäivä

Tiesithän, tiistaisin tarjolla tiiviisti tietoverkossa: iDiD-demohetki.